خانه / علوم انسانی / بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه بانک پارسیان شهرستان رشت)

بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه بانک پارسیان شهرستان رشت)

دانلود رایگان بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه بانک پارسیان شهرستان رشت) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه بانک پارسیان شهرستان رشت) “را از yahoo-market دانلود نمایید.


بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک  (مورد مطالعه بانک پارسیان شهرستان رشت) ۱۸۲ صفحه چکیده: پیش تر و حتی تا اواخر قرن بیستم میلادی، تأمین رضایت مشتری و وفاداری آنها بیشتر شعارگونه بود. امروزه، تلاش فراوانی جهت ارتقای ابزارهای مدیریت کیفیت و گسترش فرهنگ مشتری گرایی توسط محققان، کارشناسان و مدیران سازمان صورت می گیرد. این امر نشان دهنده آن است که وفاداری به باور همگان مهمترین شاخص تعیین موفقیت سازمانها و بهبود سود آوری به شمار می آید.از این رو این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک پارسیان در شهر رشت پرداخته است. عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در مدل این تحقیق شامل: شهرت، کیفیت خدمات، ارزش دریافت شده، اعتماد و عادت می باشد. این تحقیق از لحاظ روش توصیفی – پیمایشی بوده و به لحاظ هدف، کاربردی می باشد. روش گردآوری اط …

این محصول “بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه بانک پارسیان شهرستان رشت)  “توسط پورتال yahoo-market جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:yahoo-market.ir

مطلب پیشنهادی

حسابرسی و مفاهیم آن

دانلود رایگان مقاله ، تحقیق ، حسابرسی و مفاهیم آن ، این محصول" حسابرسی و مفاهیم آن "را از yahoo-market دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *