خانه / علوم انسانی / تحقيق مدیریت مشتری ۲۶ ص – ورد

تحقيق مدیریت مشتری ۲۶ ص – ورد

دانلود رایگان تحقيق مدیریت مشتری ۲۶ ص – ورد ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقيق مدیریت مشتری ۲۶ ص – ورد “را از yahoo-market دانلود نمایید.


  ارتباط اوليه جلب توجه مشتري احتمالي براي دستيابي به موفقيت در فروش،مابايدبر اعتراض احتمالي در ذهن هر خريدار ، غلبه كنيم : عدم علاقه ،پيش اشتغال، شكاكيت، مقاومت در برابر تغيير و معوق گذاردن . ما حقيقتا شروع به حل اين اعتراضات در ابتداي فرآيند فروش بوسيله بررسي آنها از ديدگاه مشتري، مي كنيم. با فرض اين امر كه ما فرصت جديدي طراحي كرده و زمان كافي صرف نظريه  نموده ايم، عملكرد بعدي در فرآيند فروش بر خلاف ديدگاه ما آغاز شده و دري به سوي ارتباطات بيشتر باز مي‌شود. هدف ما دستيابي به توجه به اميد دستيابي به اولين بررسي مي باشد. تغيير تمركزها: از كميت به كيفيت براي بيشتر ما دستيابي به نتايج خوب از ارتباط اوليه، يكي از مهمترين بخش هاي فروش مي باشد. ما تماس هاي تلفني بي شماري داريم. ما مطالب بسياري در مورد محصولات و خدمات جديدمان ارسال كرده ايم . و ليستي از آنها را براي روزنامه خبري شركتها ارسال مي نماييم، اين مسئله اهميتي ندارد كه ما چكار مي كنيم ، ما نمي توانيم نسبت پاسخ را افزايش دهيم . چرا؟ ما كار متفاوتي براي جلب توجه انجام نداده ايم . در مورد تماس تلفني اخير فكر كنيد …

این محصول “تحقيق مدیریت مشتری ۲۶ ص – ورد  “توسط پورتال yahoo-market جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:yahoo-market.ir

مطلب پیشنهادی

کارگاه مهارتهای برنامه ریزی

دانلود رایگان مقاله ، تحقیق ، کارگاه مهارتهای برنامه ریزی ، این محصول" کارگاه مهارتهای برنامه ریزی "را از yahoo-market دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *