خانه / علوم انسانی / تحقیق در مورد زن و رسانه ها و مطبوعات

تحقیق در مورد زن و رسانه ها و مطبوعات

دانلود رایگان تحقیق در مورد زن و رسانه ها و مطبوعات ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق در مورد زن و رسانه ها و مطبوعات “را از yahoo-market دانلود نمایید.


لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۳۵   مقدمه: اصولاً هنر رسانه ها داراي خصوصياتي است كه گوشه هايي از حالات، اوضاع و رفتار افراد را نمونه برداري مي كند و به نمايش مي گذارد. ارسطو براي اولين بار مفهوم ارتباطات را مورد توجه قرار مي دهد و به عنوان يك عنصر اجتماعي هسته اصلي آن را (تبادل افكار متعدد) معرفي مي كند. او عناصر جريان ارتباطات را (فرستنده) (پيام) (مخاطب) و هدف فرستنده از ارسال پيام را، متقاعد نمودن مخاطب مي داند. وظيفه پيوند دادن اجزاي اين اجتماع به عهده رسانه ها است. دكتر الهه كولايي معتقد است كه ما به عنوان زن ايراني بايد با توجه به شرايط داخلي براي رسيدن به نتايج مطلوب ظرفيت ساز مي كنيم.   شخصيت زن: نحوه انتخاب، توانايي درك ايمان و عشق، آموختن از تجارب زندگي و نيز قبول تعهد است كه به شخصيت زن شكل مي بخشد. بسياري تصور مي كنند كه شخصيت پردازي از زن منوط به اعطاي نقش هاي بسيار بالا به اوست و گروهي نيز مي پندارند زن مي تواند  نقشي را به خوبي ايفا كند كه در خانواده به عنوان (مادر، همسر و دخ …

این محصول “تحقیق در مورد زن و رسانه ها و مطبوعات  “توسط پورتال yahoo-market جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:yahoo-market.ir

مطلب پیشنهادی

مقاله همراه با ترجمه The Psychology of Entrepreneurship

دانلود رایگان مقاله ، تحقیق ، مقاله همراه با ترجمه The Psychology of Entrepreneurship ، این محصول" مقاله همراه با ترجمه The Psychology of Entrepreneurship "را از yahoo-market دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *