خانه / علوم انسانی / تحقیق در مورد فناوري اطلاعات و ارتباطات و مديريت ارتباط با مشتريان

تحقیق در مورد فناوري اطلاعات و ارتباطات و مديريت ارتباط با مشتريان

دانلود رایگان تحقیق در مورد فناوري اطلاعات و ارتباطات و مديريت ارتباط با مشتريان ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق در مورد فناوري اطلاعات و ارتباطات و مديريت ارتباط با مشتريان “را از yahoo-market دانلود نمایید.


لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه۲ فناوري اطلاعات و ارتباطات و مديريت ارتباط با مشتريان يکي از کاربردهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات در حوزه بازاريابي و فروش، ايفاي نقش تسهيل‌کننده در زمينه مديريت ارتباط با مشتريان است. بر اين‌اساس، به‌طور نظام‌مند اقدام به جمع‌آوري اطلاعات مربوط به رفتار و نيازهاي مشتريان مي‌شود و با توجه به الگوهاي مصرف و تقاضا به سازمانها درباره درکي فراگير نسبت به نوع و نحوه تدارک و ارايه محصولات و خدمات منطبق با نيازهاي مشتريان کمک مي‌شود. انتظار مي‌رود ابزارهاي مديريت ارتباط با مشتري به بهبود خدمات قابل ارايه به مشتريان بپردازند و به‌ويژه در سازمانهاي بزرگي که با انبوه مشتريان سر و کار دارند از هزينه‌هاي اداري و اجرايي بکاهد. در واقع، نظام مديريت ارتباط با مشتري در امتداد نظامهاي ارتباطي ديگر همچون زنجيره تامين و مديريت دانش قرار دارد. هم‌اکنون در اتحاديه اروپا، ۳۶ درصد از اشتغال مربوط به خدمات فناوري اطلاعات و ارتباطات مربوط به سازمانهايي است که …

این محصول “تحقیق در مورد فناوري اطلاعات و ارتباطات و مديريت ارتباط با مشتريان  “توسط پورتال yahoo-market جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:yahoo-market.ir

مطلب پیشنهادی

کارگاه مهارتهای برنامه ریزی

دانلود رایگان مقاله ، تحقیق ، کارگاه مهارتهای برنامه ریزی ، این محصول" کارگاه مهارتهای برنامه ریزی "را از yahoo-market دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *