خانه / علوم انسانی / شناسایی و اولویت‌ بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (مورد مطالعه پوشاک ورزشی)

شناسایی و اولویت‌ بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (مورد مطالعه پوشاک ورزشی)

دانلود رایگان شناسایی و اولویت‌ بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (مورد مطالعه پوشاک ورزشی) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” شناسایی و اولویت‌ بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (مورد مطالعه پوشاک ورزشی) “را از yahoo-market دانلود نمایید.


  شناسایی و اولویت‌ بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (مورد مطالعه پوشاک ورزشی) ۲۵۱ صفحه چکیده: در دنياي امروز بقاي بلندمدت يك کسب‌وکار به قدرت و توانايي آن بنگاه براي معرفي موفق محصولات جديدش به بازار وابسته است. وجود بعضي از عوامل پيش برنده توسعه محصول جديد در صنعت پوشاک ورزشی باعث اهميت يافتن توسعه محصول جديد در اين صنعت شده است. هدف این مقاله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در پروژه‌های توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک ورزشی است. در مرحله اول، عوامل شناسایی‌شده در تحقيقات پيشين و در صنايع متفاوت موردبررسی قرارگرفته و با خبرگان صنعت باتجربه بالاتر از ۱۵ سال، از طریق پرسشنامه نیمه ساختاریافته، با استفاده از روش گلوله برفی مصاحبه به عمل آمد و شاخص‌هایی و سپس عواملی را با توجه به مدل کوپر کدگذاری و شناسایی نموده و سپس با تهیه …

این محصول “شناسایی و اولویت‌ بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (مورد مطالعه پوشاک ورزشی)  “توسط پورتال yahoo-market جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:yahoo-market.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق درباره موعود اديان

دانلود رایگان مقاله ، تحقیق ، تحقیق درباره موعود اديان ، این محصول" تحقیق درباره موعود اديان "را از yahoo-market دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *