خانه / علوم انسانی / موضوع تحقيق: نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

موضوع تحقيق: نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

دانلود رایگان موضوع تحقيق: نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” موضوع تحقيق: نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن “را از yahoo-market دانلود نمایید.


فرمت وورد ۱۶۰+۸ صفحه   «فهرست مطالب» عنوان                                          صفحه فصل يك ـ كليات ۱ـ۱ـ تعريف موضوع تحقيق ۲ـ۱ـ اهميت موضوع تحقيق ۳ـ۱ـ فرضيه ها ۴ـ۱ـ روش تحقيق ۵ـ۱ـ حدود و موانع تحقيق، اشكالات و محدوديتها ۶ـ۱ـ تعريف اصطلاحات و واژه هاي خاص در تمام مسأله ۷ـ۱ـ خلاصه اي از اهم گزارش فصل دوم ـ بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي ۱ـ۲ـ بررسي زمينه بازاريابي در نظام بانكداري ايران بيان مسأله ۲ـ۲ـ مشكل اصلي: «محصول» 3ـ۲ـ مشكلات مديريتي و بازاريابي ۴ـ۲ـ ويژگيهاي خدمات بانكي       1ـ۴ـ۲ـ ناملموس بودن عنوان …

این محصول “موضوع تحقيق: نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن  “توسط پورتال yahoo-market جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:yahoo-market.ir

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت درباره ماکس وبر

دانلود رایگان مقاله ، تحقیق ، پاورپوینت درباره ماکس وبر ، این محصول" پاورپوینت درباره ماکس وبر "را از yahoo-market دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *