خانه / علوم انسانی / پاورپوینت اصول بازاریابی نوین

پاورپوینت اصول بازاریابی نوین

دانلود رایگان پاورپوینت اصول بازاریابی نوین ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” پاورپوینت اصول بازاریابی نوین “را از yahoo-market دانلود نمایید.


اصول بازاریابی نوین بازاریابی چیست ؟ « بازاریابی فرایند مدیریت در تشخیص و پیش بینی نیازهای مشتریان و یافتن راه حل های مؤثر و سودآور در جهت رفع این نیازها می باشد » . بر اساس این تعریف فرایند بازاریابی شامل تشخیص نقاط ضعف و قوت سازمان ، فرصت های موجود در بازار و تهدیدهای بالقوه و حقیقی که در مقابل سازمان وجود دارد ، می گردد . این تصمیمات بر اساس اطلاعات مربوط به بازار که از طریق تحقیقات بازاریابی حاصل شده اتخاذ می گردد. مدیریت بازاریابی : عبارت از سازمان دهی و تجزیه و تحلیل ، طرح ریزی و کنترل منابع جذب مشتری از طریق یافتن پاسخ های مناسب برای نیازها و خواسته های آنان در جهت دست یابی به اهداف شرکت می باشد. uتقسیم بازار چیست ؟ uبرآورد دقیق خواسته های خریداران و یافتن پاسخ لازم به نیازهای گوناگون آنها و بالاخره شناسائی و گزینش آن بخش از بازار که شرکت می تواند در پاسخگوئی به نیازهایش به طور بهتر و مؤثر تر عمل نماید . به طور خلاصه هدف از تقسیم بازار « قرار دادن شرکت در موقعیتی مناسب در بازار می باشد » مزیت تقسیم بازار : آزمایش نیازهای مشتری در قبال عرضه رقبا و سنج …

این محصول “پاورپوینت اصول بازاریابی نوین  “توسط پورتال yahoo-market جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:yahoo-market.ir

مطلب پیشنهادی

مقاله ركود اقتصادي زنگ خطرتوسعه ۳۱ ص

دانلود رایگان مقاله ، تحقیق ، مقاله ركود اقتصادي زنگ خطرتوسعه 31 ص ، این محصول" مقاله ركود اقتصادي زنگ خطرتوسعه 31 ص "را از yahoo-market دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *