خانه / مدیریت / پروژه مدیریت صنعتی – محاسبه ارزش افزوده تولید تابلوهای برق براساس مدل زنجیره ارزش

پروژه مدیریت صنعتی – محاسبه ارزش افزوده تولید تابلوهای برق براساس مدل زنجیره ارزش

دانلود رایگان پروژه مدیریت صنعتی – محاسبه ارزش افزوده تولید تابلوهای برق براساس مدل زنجیره ارزش ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پروژه مدیریت صنعتی – محاسبه ارزش افزوده تولید تابلوهای برق براساس مدل زنجیره ارزش “را از یاهو مارکت دانلود نمایید.

پروژه مدیریت صنعتی – محاسبه ارزش افزوده تولید تابلوهای برق براساس مدل زنجیره ارزش

پروژه-مدیریت-صنعتی--محاسبه-ارزش-افزوده-تولید-تابلوهای-برق-براساس-مدل-زنجیره-ارزش ۱۲٫۰۰ Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:’Table Normal’; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:”; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:’Calibri’,’sans-serif’; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:’Times New Roman’; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} مقدمهبنگاهها بدنبال راهی هستند تا با ایجاد مزیت رقابتی و کاهش هزینه های تولید ،در بازار های هدف نسبت به رقبا سهم بیشتری داشته باشند.مدل زنجیره ارزش مایکل پورترابزار مناسبی بودکه درسال ۱۹۸۵ برای ارزیابی وتعیین حوزه های کسب و کارمعرفی شد.این مدل کمک می کند تا تحلیل دقیق تری از سازمانها و شرکتهایی که توان ایجاد ارزش و مزیت رقابتی را دارندداشت. زنجیره ارزش مجموعه‌ای از عملیاتهایی است که در یک صنعت به صورت زنجیرگونه انجام می پذیرد تا به خلق ارزش منجر شود.محصولات از میان حلقه های این زنجیره عبور می کنند و در هر حلقه ارزشی به محصول نهایی افزوده می گردد. معمولاً، هر حوزه کسب و کاری می بایست یک زنجیره ارزش داشته باشد، به این معنی که شرکت های متنوع (از لحاظ نوع کسب و کار)، چندین زنجیره ارزش دارند، که به طور افقی یا عمودی با هم ارتباط دارند یا اگر استراتژی تنوع، خطوط کسب و کاری مستقل از هم را ایجاد نماید، از این مدل می‌توان برای دسته‌بندی وشناسایی فعالیتها و محاسبه میزان افزایش ارزش افزوده هرفعالیت استفاده کرد.اگر شرکتی بتواند درشناسایی وتحلیل فعالیتهای ارزش زای تولیدی بدرستی عمل کند و آن را مدیریت کند،در این صورت می تواند میزان تاثیرهر فعالیت در فازهای تولید را محاسبه و جهت حذف یا توسعه فعالیتی خاص با آگاهی کامل از وضعیت موجود و نتیجه آتی اقدام نمود. در این تحقیق بر مبنای  مدل پورتر فعالیتهای ارزش زای شرکت تولید برق در دو بخش اصلی وفرعی شناسایی و هزینه های فعالیتها در هر فاز ومجموع آنها وهمچنین میزان ارزش افزایی هر فعالیت و هر فاز و در نهایت در انواع محصولات این شرکت به طور جداگانه دقیق محاسبه میگردد.شرکت خزر برق می تواند از نتایج بدست آمده در اصلاح فرآیند تولید و تغییر در میزان تولید انواع محصولات و همچنین بازنگری در بخشهای فروش وخدمات پس از آن ،استفاده نماید ۱۲٫۰۰ Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:’Table Normal’; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:”; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:’Calibri’,’sans-serif’; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:’Times New Roman’; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}فهرست مطالب ۱۲٫۰۰ Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:’Table Normal’; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:”; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:’Calibri’,’sans-serif’; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:’Times New Roman’; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}مقدمه…………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………..۶فصل اول:ادبیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………۷طرح تحقیق……… …………………………………………………………………………………………………………………………………….۸بیان مساله……………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹اهمیت وضرورت تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰هدف کلی و اهداف جزئی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..۱۱سوال یا فرضیه تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲چارچوب نظری و مدل تحلیلی تحقیق……………………………………………………………………………………………………..۱۲تعریف عملیاتی ونظری٬ اصطلاحات………………………………………………………………………………………………………..۱۴فعالیتهای اصلی……………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۵فعالیتهای حمایتی…………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۵- قلمرو زمانی ومکانی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….۱۶فصل دوم: جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………۱۷مدل زنجیره ارزش پورتر………………………………………………………………………………………………………………………۱۸     ملاحظات مدل پورتر ……………………………………………………………………………………………………………………..۱۹ارزش افزوده چیست؟……………………………………………………………………………………………………………………۲۰روش‌های محاسبه ارزش افزوده………………………………………………………………………………………………………….۲۰نگرش زنجیره ارزش در طراحی زنجیره تامین…………………………………………………………………………………….۲۲علت استفاده پورتر از زنجیره ارزش…………………………………………………………………………………………………..۲۲ایجاد مزیت در هزینه بر اساس زنجیره ارزش……………………………………………………………………………………..۲۳طراحي مدل زنجيرة ارزش در ابعاد كلي صنعت…………………………………………………………………………………..۲۵مدل مفهومي زنجيره ارزش تسهيم اطلاعات………………………………………………………………………………………۲۶محركهاي ساختاري هزينه……………………………………………………………………………………………………………….۲۸محركهاي اجرايي هزينه………………………………………………………………………………………………………………….۲۸   فصل سوم: تجزیه و تحلیل اطلاعات……………………………………………………………………………………………….. ۳۰روش تحقیق:………………………………………………………………………………………………………………………………….۳۱جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………….۳۱متغیرها…………………………………………………………………………………………………………………………………………۳۱ ابزار جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………۳۱مراحل اجرا………………………………………………………………………………………………………………………………….۳۲روش محاسباتی………………………………………………………………………………………………………………………….۳۲نحوه محاسبه ارزش افزوده……………………………………………………………………………………………………….۳۲بررسی سوال اول تحقیق………………………………………………………………………………………………………….۳۵بررسی سوال دوم تحقیق………………………………………………………………………………………………………….۳۵مرحله اول : هزینه های تدارک ورودیها……………………………………………………………………………………..۳۶مرحله دوم: ساخت و تولید………………………………………………………………………………………………………۳۸لیست هزینه های انجام شده مراحل تولید درانواع محصولات شرکت…………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۹مرحله سوم:تدارکات خروجیها………………………………………………………………………………………………..۵۰مرحله چهارم:بازاریابی وفروش………………………………………………………………………………………………..۵۱مرحله پنجم:. خدمات پس از فروش……………………………………………………………………………………….۵۳ارزش افزوده = فروش – خرید……………………………………………………………………………………………….۵۴بررسی سوال سوم تحقیق:……………………………………………………………………………………………………۵۶محاسبه در صد هزینه های هرفاز………………………………………………………………………………………….۵۷درصد ارزش افزوده هرفعالیت در انواع محصول……………………………………………………………………..۶۱درصد ارزش افزوده ایجاد شده در انواع محصولات…………………………………………………………………۶۸فصل چهارم:نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………۷۰نیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………..۷۱منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………..۷۲ ۱۲٫۰۰ Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:’Table Normal’; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:”; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:’Calibri’,’sans-serif’; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:’Times New Roman’; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پروژه مدیریت صنعتی – محاسبه ارزش افزوده تولید تابلوهای برق براساس مدل زنجیره ارزش  “توسط پورتال  یاهو مارکت  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو مارکت

مطلب پیشنهادی

پیشینه تحقیق و مبانی نظری عملکرد بازار و سرمایه اجتماعی

دانلود رایگان پیشینه تحقیق و مبانی نظری عملکرد بازار و سرمایه اجتماعی ، این محصول ارزشمند " پیشینه تحقیق و مبانی نظری عملکرد بازار و سرمایه اجتماعی "را از یاهومارکت دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *