خانه / علوم انسانی / گزارش تخصصی سرپرست سالن بررسی وشناخت کمی وکیفی اماکن،فضاهاوتجهیزات ورزشی مدارس ازدیدگاه ایمنی وشرایط زیست-محیطی

گزارش تخصصی سرپرست سالن بررسی وشناخت کمی وکیفی اماکن،فضاهاوتجهیزات ورزشی مدارس ازدیدگاه ایمنی وشرایط زیست-محیطی

دانلود رایگان گزارش تخصصی سرپرست سالن بررسی وشناخت کمی وکیفی اماکن،فضاهاوتجهیزات ورزشی مدارس ازدیدگاه ایمنی وشرایط زیست-محیطی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” گزارش تخصصی سرپرست سالن بررسی وشناخت کمی وکیفی اماکن،فضاهاوتجهیزات ورزشی مدارس ازدیدگاه ایمنی وشرایط زیست-محیطی “را از yahoo-market دانلود نمایید.


دانلود گزارش تخصصی سرپرست سالن با موضوع: بررسی وشناخت کمی وکیفی اماکن،فضاهاوتجهیزات ورزشی مدارس   ازدیدگاه ایمنی وشرایط زیست-محیطی در اینجا بخشی از آن را با هم می بینیم هدف پژوهش حاضر بررسی وضعیت کمی وکیفی اماکن،فضاها و تجهیزات ورزشی مدارس استان همدان ازدیدگاه ایمنی وشرایط زیست-محیطی و ارائه نتایجی مربوط به کمبودهاومشکلات در رابطه با حفظ وتعمیر ونگهداری اماکن وتجهیزات مذکور میباشد.جهت بررسی این موضوع اطلاعات حاصله ازسه پرسشنامه محقق ساخته حاوی۸۱متغیر(۳۵متغیر بررسی کمی وکیفی اماکن،فضاهاوتجهیزات ورزشی مدارس استان همدان ،۱۷متغییرمربوط به شرایط ایمنی وسلامت اماکن وتجهیزات  مذکورو۲۹متغییرمختص شرایط زیست-محیطی اماکن وتجهیزات فوق الذکر) وهمچنین جامعه آماری شامل۲۳ مکان وفضای ورزشی درقالب مجتمعهای ورزشی مربوط به سازمان آموزش وپرورش استان همدان درسال۱۳۹۴ میباشد.نمونه آماری بدلیل قلت جامعه آماری برابرجامعه آماری  فرض گردیده است.محقق درمدت زمان سه ماه اطلاعات موردنیاز راجمع  آوری نموده وبا استفاده ازروش آماری توصیفی  مورد تجزیه وتحلیل قرار داده است …

این محصول “گزارش تخصصی سرپرست سالن بررسی وشناخت کمی وکیفی اماکن،فضاهاوتجهیزات ورزشی مدارس ازدیدگاه ایمنی وشرایط زیست-محیطی  “توسط پورتال yahoo-market جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:yahoo-market.ir

مطلب پیشنهادی

دانلودتحقیق درمورد تفاوت تبادل فرهنگ با تهاجم فرهنگي

دانلود رایگان مقاله ، تحقیق ، دانلودتحقیق درمورد تفاوت تبادل فرهنگ با تهاجم فرهنگي ، این محصول" دانلودتحقیق درمورد تفاوت تبادل فرهنگ با تهاجم فرهنگي "را از yahoo-market دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *