خانه / علوم انسانی / دانلود تحقیق مدیریت سازمانی ۲۸ ص

دانلود تحقیق مدیریت سازمانی ۲۸ ص

دانلود رایگان دانلود تحقیق مدیریت سازمانی ۲۸ ص ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” دانلود تحقیق مدیریت سازمانی ۲۸ ص “را از یاهومارکت  دانلود نمایید.


دسته بندی : مدیریت  ، فرمت فایل:   ( قابلیت ویرایش  و آماده چاپ )  فروشگاه کتاب : مرجع فایل     قسمتی از محتوای متن … تعداد صفحات : ۲۸ صفحه سرپرستی سازمان مدیریت چیست؟ علم و هنر به کارگیری از اصول برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل امکانات و فعالیت های افراد برای رسیدن به هدف های خاص مؤسسه تعریف کرد. اهمیت کارآیی و اثر بخشی مدیریت: در عصر امروز اهمیت مدیریت تا بدانجاست که برخی از اندیشمندان شکست و موفقیت سازمان را گِروه عملکرد مدیریت آنها دانسته و معتقدند اگر سازمان مدیریت مؤثر نداشته باشد از ادامه کار باز می ماند یا از پایینی برخوردار خواهد بود. پیتر دراکر: مدیران کمیاب ترین و در عین حال با ارزش ترین سرمایه های سازمان هستند. کارآیی: به اجرای درست کارها در سازمان مربوط می شود. یعنی تصمیماتی که به هدف کاهش هزینه ها، افزایش مقدار تولید و بهبود کیفیت محصول اتخاذ می شوند کارآیی نسبت بازدهی به بازدهی استاندارد است بنابراین مفاهیم کارآیی و اثر بخشی از ملاکهای مهم ارزیابی عملکرد مدیریت و سازمان است به طوریکه بالا بودن میزان کارآیی …

این محصول ارزشمند “دانلود تحقیق مدیریت سازمانی ۲۸ ص  “بصورت خودکار توسط پورتال  یاهومارکت  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: yahoo-market.ir

همچنین ببینید

تحقیق درمورد کار آموزی حسابداری بانک کشاورزی ۳۵ ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 38   بانک کشاورزی بانک همه مردم ایران معرفي بانک بانک کشاورزي در بيست و يکم خرداد سال 1312 تاسيس شده است. اين بانك هم اكنون با پشتوانه سالها تجربه خدمت رساني به عنوان يك بانك پيشرو در زمينه ارائه خدمات بانكداري به مردم عزيز كشورمان در سراسر كشور فعال است. اين بانك همواره به منظور استفاده از دانش، كسب تجربه و نوآوري در خدمات بانكي، از دستاوردهاي علمي داخلي و مطالعه بانك هاي پيشرو در دنيا بهره‌مند بوده است. چكيده اي از دستاوردهاي بانك به شرح زير است: تهيه، اجرا و استقرار نظام جامع بانكداري الكترونيكي (مهرگستربراي اولين بار در نظام بانكي كشور (Core Banking) ) توسعه و گسترش نظام مديريت کيفيت در سطح بانک بازمهندسي مستمر فرايندها و روشهاي انجام کار، انعطاف پذيري سازماني توجه و تمركز بر سرمايه انساني (ايجاد كارگاههاي توانمندسازي، يادگيري، آموزش روشهاي نوين مشتري مداري( استفاده از آخرين يافته هاي بازاريابي بانكي ايجاد ساختار مديريت ارتباط با مشتريان عمده در قالب تفاهم نامه هاي ويژه ايجاد ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *